Sport vezérműtengelyek |
|
Forrás : IMOTEC GMBH
A teljesítmény növekedésre vonatkozó adatok tájékoztató jellegűek.
SPORT VEZÉRMŰTENGELYEK C20NE MOTORHOZ
Motor felépítése :
2 literes lökettérfogat
4 henger, hengerenként 2 szelep
1 vezérműtengely (OHC-felülvezérelt)
EV° AV° Spr° |
V-Hub |
Hub/OT |
Szeleprugók |
Tőke |
Alkalmazás |
+ LE |
Alapjárat |
260° 260° 109° |
11.5 |
1.1 |
gyári |
hydro |
utca |
8 |
gyári |
272° 272° 110° |
12.2 |
1.7 |
gyári |
hydro |
utca |
10 |
gyári |
275° 275° 108° |
12.2 |
1.9 |
gyári |
hydro |
utca |
12 |
közel gyári |
296° 296° 110° |
11.5 |
2.8 |
gyári |
hydro |
sport |
17 |
elfogadható |
296° 296° 108° |
11.5 |
2.9 |
gyári |
hydro |
sport |
19 |
elfogadható |
296° 296° 105° |
11.5 |
3.1 |
gyári |
hydro |
sport |
22 |
elfogadható |
304° 304° 108° |
11.9 |
3.3 |
gyári |
hydro |
rallye |
24 |
egyenetlen |
304° 304° 105° |
13.5 |
3.6 |
megerősített |
hydro |
rallye |
27 |
egyenetlen |
310° 310° 108° |
11.9 |
4.2 |
megerősített |
hydro |
rallye |
30 |
darabos |
312° 312° 103° |
11.9 |
4.6 |
megerősített |
hydro |
verseny |
32 |
n.a |
304° 304° 104° |
12.3 |
3.5 |
megerősített |
mech. |
rallye |
28 |
n.a |
320° 320° 104° |
12.6 |
4.7 |
kettős |
mech. |
verseny |
34 |
n.a |
324° 324° 104° |
13.3 |
4.9 |
kettős |
mech. |
verseny |
36 |
n.a |
|
SPORT VEZÉRMŰTENGELYEK C20XE MOTORHOZ
Motor felépítése :
2 literes lökettérfogat
4 henger, hengerenként 4 szelep
2 vezérműtengely (DOHC-felülvezérelt)
EV° AV° Spr° |
V-Hub |
Hub/OT |
Szeleprugók |
Tőke |
Alkalmazás |
+ LE |
Alapjárat |
260° 260° 112° |
10.9 |
1.1 |
gyári |
hydro |
utca |
11 |
gyári |
268° 268° 110° |
9.8 |
1.3 |
gyári |
hydro |
utca |
15 |
gyári |
275° 275° 110° |
10.9 |
1.6 |
gyári |
hydro |
utca |
18 |
elfogadható |
280° 280° 108° |
11.2 |
2.1 |
gyári |
hydro |
sport |
20 |
elfogadható |
296° 296° 108° |
11.3 |
2.6 |
gyári |
hydro |
rallye |
22 |
egyenetlen |
304° 304° 106° |
10.8 |
3.2 |
gyári |
hydro |
rallye |
24 |
egyenetlen |
310° 310° 106° |
11.5 |
3.6 |
gyári |
hydro |
verseny |
26 |
darabos |
280° 280° 108° |
10.6 |
2.7 |
kettős |
mech. |
sport |
18 |
darabos |
304° 304° 105° |
11.3 |
3.5 |
kettős |
mech. |
sport |
22 |
n.a |
310° 310° 104° |
12.0 |
4.4 |
kettős |
mech. |
rallye |
25 |
n.a |
315° 315° 104° |
12.2 |
4.4 |
kettős |
mech. |
verseny |
28 |
n.a |
320° 320° 104° |
11.1 |
4.8 |
kettős |
mech. |
verseny |
32 |
n.a |
|
SPORT VEZÉRMŰTENGELYEK X20XEV ECOTEC MOTORHOZ
Motor felépítése :
2 literes lökettérfogat
4 henger, hengerenként 4 szelep
2 vezérműtengely (DOHC-felülvezérelt)
EV° AV° Spr° |
V-Hub |
Hub/OT |
Szeleprugók |
Tőke |
Alkalmazás |
+ LE |
Alapjárat |
256° 256° 110° |
10.0 |
0.8 |
gyári |
hydro |
utca |
12 |
gyári |
260° 260° 112° |
10.9 |
1.1 |
gyári |
hydro |
utca |
17 |
gyári |
268° 268° 110° |
9.8 |
1.3 |
gyári |
hydro |
utca |
20 |
elfogadható |
275° 275° 110° |
10.9 |
1.6 |
gyári |
hydro |
utca |
24 |
elfogadható |
280° 280° 108° |
11.2 |
2.1 |
gyári |
hydro |
sport |
26 |
egyenetlen |
296° 296° 108° |
11.3 |
2.6 |
gyári |
hydro |
rallye |
30 |
egyenetlen |
304° 304° 106° |
10.8 |
3.2 |
gyári |
hydro |
rallye |
32 |
egyenetlen |
310° 310° 106° |
11.5 |
3.6 |
gyári |
hydro |
verseny |
36 |
darabos |
280° 280° 108° |
10.6 |
2.7 |
kettős |
mech. |
sport |
20 |
n.a |
304° 304° 105° |
11.3 |
3.5 |
kettős |
mech. |
sport |
24 |
n.a |
310° 310° 104° |
12.0 |
4.4 |
kettős |
mech. |
rallye |
27 |
n.a |
315° 315° 104° |
12.2 |
4.4 |
kettős |
mech. |
verseny |
30 |
n.a |
320° 320° 104° |
11.1 |
4.8 |
kettős |
mech. |
verseny |
34 |
n.a |
|
SPORT VEZÉRMŰTENGELYEK C25XE MOTORHOZ
Motor felépítése :
2.5 literes lökettérfogat, V építési forma
6 henger, hengerenként 4 szelep
4 vezérműtengely (DOHC-felülvezérelt)
EV° AV° Spr° |
V-Hub |
Hub/OT |
Szeleprugók |
Tőke |
Alkalmazás |
+ LE |
Alapjárat |
264° 264° 114°/108° |
10.4 |
0.9/1.5 |
gyári |
hydro |
utca |
19 |
közel gyári |
270° 270° 114°/108° |
10.6 |
1.3/2.0 |
gyári |
hydro |
utca |
23 |
közel gyári |
|
|